Kylläpäs aika menee tosi nopeesti, siis nyt on jo melkein kesä ja tosi lämmintä. Mun takapihalla alkaa tunkea maasta jotain ihme hörsöjä ja äippä huutaa kuin sireeni etten mä kuulema saa niitä edes haistella saati kuopia. Jotku sellaiset..hmm.. tulppa joku se oli, no ne kuitenkin mä olen onnistunut ihan vahingossa tallomaan ja ei se nyt mun mielestä mitenkään kamalaa ole, mutta äipästä näyttää olevan. Mitäs se on tyhmyyttään laittanut ne sinne.

No onneksi äippä ei jaksa kauaa mulle vihotella ja leikkii aina välillä, mutta tietenkin liian vähän aikaa. Mä en tajuu miten noi ihmiset väsyy niin helposti. Mä voisin leikkiä vaikka kuinka kauan. Mutta jos äippä lopettaa leikin kesken, niin mä vien sen tossun tai vaikka sellaisen juhlakengän ja taas se jaksaa juosta mun perässä.

Haravoiminen oli tosi kivaa, mutta en mä hirveesti saanut auttaa vaikka halusinkin. Kun äippä meni puhelimeen niin mä vähän laitoin niitä kasoja paremmin, mutta eipäs vain kiitellyt minua laisinkaan. Jotenkin täytyisi saada nuo ihmiset vähän kohteliaammiksi. Meiltä kyllä odotetaan hyvää käytöstä, mutta ittellä niillä on ihan hakusessa se.

Oonksmä muuten jo kertonut, että nyt mä oon tajunnut sen jalan nosto jutun. Juu, siis ennenhän mä nostelin sitä vähän niinku silleen että pidin vain toista jalkaa ilmassa kun pissasin, mutta nyt mä hiffasin että se täytyy osua vähän korkeammalle se pissa.  Nyt mä lenkillä ollessa jätän muille postikortteja ja sitten seuraavalla kerralla mä käyn lukemassa ne. Kotonakin mä olen jättänyt äipälle postikortin pari kertaa tuohon rahin kulmaan, mutta ilmeisesti äippä ei oikein osaa vielä lukea. Se kyllä samalla lailla haisteli sitä niinkuin mäkin, mutta sitten pesi kaikki pois. Yritin laittaa uudet terveiset, mutta äippä huitaisi sillä pesurievulla takapuolelle ja kanto mut ulos. No jos ei kerran halua mun terveisiä niin ei sitten väkisin. Enää en jätä yhtään, kylläpähän sitä nyt sitten varmasti harmittaa.

Ai niin, vielä yks juttu. Meidän äippä herää aina liian aikaisin. Ja herättää vielä minutkin ulos pissalle. Mutta mä oon nyt tajunnut, että mä voin sitten mennä Tonyn kainaloon nukkumaan. Ja me pojat vedämme unta kaaliin vielä tunnin ennen kuin Tonyn tarvii herätä. 

Nyt mun täytyy mennä, soppakulho kolisee siihen malliin, joten heippa vaan kaikille. Laitan vielä pari kuvaa että näätte kuinka mä oon kasvanu.

1241799109_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä mä hyppään äipän syliin täysillä Nauru.

1241799198_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä mä vaan lekottelen auringossa Cool.

Ja arvatkaa mitä??!!! Mä sain taas sellasen hienon merkin Emännältä! Vitsi se on hyvä tyyppi! Se mun uus merkki on tossa sivussa olevassa jutskassa viimeisenä. Kiitos vain emannuudelle.