Olen hieman sekaisin, nimittäin jotkut sellaiset paperit ovat saapuneet jostain koiruushenkikirjoitusvirastosta. Ja ihan kamalaa. Siis mulla on sukulaisia vaikka kuinka paljon. Niitä sukulaisia on todella h i r v i t t ä v ä  määrä.  Mitä mun pitäis tästä kaikesta ajatella? Mun ukki on joku Kinsei, varmaan niitä kung-fu miehiä ja äitikin on tehnyt lapsia jo ainakin kaksi tai kolme kertaa. Siis mun Mamma-Myy.. Miten se on voinut.. Mä en aio tehdä yhtään lapsia ikinä!!!!! Äitikin sanoi että se on ihan oikein. Ja äiti sentään on aina oikeassa.

Sitten äippä sanoi ettei minua kukaan kuulemma edes haluaisi lastensa isäksi, koska mua ei aiota viedä mihinkään näyttelyihin. No nythän mä olen ihan surullinen, koska mä tiedän että olisin maailman paras valioyksilö. Eihän tällaista ihanaa poikaa voi olla toista? Laitan sen henkikirjoitusilmoituksen tuohon sivuun niin voitte kaikki nähdä sen, mä en oikein ymmärrä sitä….

Moi kaikki sukulaiset...