Nyt äippä on löytänyt jostain sellaisen koira horroskoopin, mutta se ei osaa päättää kumpi mä olen, koska olen syntynyt 23.9. ja olen niinku muka kahden rajalla, siis neitsyen ja vaaan. Täytyy nyt itse sitten tutkailla:

 Neitsyt

Neitsytkoirat ovat hiljaisia, vetäytyviä, siistejä ja täsmällisiä. Sinusta saatta tuntua, että ne ovat viileitä lähestymisyrityksillesi. Älä anna tämän johtaa sinua harhaan, ne eivät ole ylimielisiä. Päinvastoin, älykkäät neitsytkoirat yleensä vähättelevät omaa arvoaan ja ovat siksi ujoja. Ne eivät jaksa uskoa, että ihminen on valmis antamaan paljonkin omaa kiintymystään koiralleen. Kun ne viimein ovat varmoja rakkaudestasi, ne vastaavat tunteeseen täysin rinnoin.

  • Sopiva koiraystävä: Rapu
  • Sopivat ihmiset: mikä tahansa merkki sopii, sillä neitsytkoira kokee ihmisen enemmän yksilönä kuin tyyppinä
  • Lempiväri: vihreä ja tummanruskea
  • Onnennumero: 7, myös 6 sopii
  • Mieliruoka: ei määrättyä suosikkia, mutta mietojen makujen ystävänä sopivat kana ja turskanmäti kermassa
  • Inhottavinta: rakkaudettomuus, tunnetason epävarmuus
  • Ihanaa: olla kaksin oman ihmisen kanssa.
  • Ominaisuuksia: herkkyys, itsekeskeisyys, pidättyvyys, äly.

Lähde: Eve Devereaux "Helli Hauvaasi" suom. Uma Aaltonen

Ha ha hih hih, no en sitten takuulla ole hiljainen ja siisti. enkä edes vetäytyvä. Ja mä mikään mietojen makujen ystävä ole, pyh. Mä tykkään kaikesta mikä maistuu jollekin ja paljon. Esimerkiksi valkosipuliruokia söisin vaikka kuinka paljon, mutta äippä ei anna. Muuten tuossa on kyllä paljon perää ja myönnän muut kivat asiat.

Vaaka

Vaakakoirat ovat hurmaavia ja seurallisia, ja ne saavat yleensä helposti suostuteltua noudattamaan ihmisen mieltä. Ne ovat joskus hitaita päättämään, mutta härkäkoirien tavoin ne viimein päätöksen tehtyään vain vaivoin muuttavat mieltään. Ne tulevat sujuvasti toimeen ihmisten ja muitten koirien kanssa ja lähtevät mukaan kaikkien porukoitten puuhiin pienen miettimisen jälkeen. Kun Vaaka on päättänyt luottaa sinuun, ole sen arvoinen. Olisi todellaa julmaa pettää Vaakaa.

  • Sopivat koiraystävät: Härkä, Vesimies
  • Sopivat ihmiset: ei erikoistoiveita, vaikka Vaaka kyllä tulee erittäin hyvin juttuun Jousimiehen kanssa.
  • Mielivärit: pinkki, vaalenavihreä ja sininen
  • Onnennumero: 19
  • Lempiruoka: kukkakaali juustolla kuorrutettuna, raakaa pekonia sunnuntaiaamuna.
  • Kamalinta: vihamieliset kissat, aaveet ja pahat henget
  • Parasta: tasainen elämä perheen kanssa.
  • Laatusanat: ylimieli, seurallisuus, murjotus, päättäväisyys

Lähde: Eve Devereaux "Helli Hauvaasi" suom. Uma Aaltonen

 

Joo, ilmiselvästi minä olen tuo vaaka. Ei epäilystäkään. Paitsi etten tuota kukkakaalia ole vielä maistanutkaan, taitaa äippää pelottaa että tulee sitten liikaa kakkakuulia Nauru.

No tuo on hieman väärin tuo murjotuskohta, en mä jaksa murjotella kun on niin paljon muutakin kivaa tekemistä.

Hei nyt on sitten löytynyt sellainen herkku minkä kanssa mä suostun syömään mun nappuloita. Nimittäin grillattu broileri. Äippä sipertää sitä olemattoman kokoisina paloina sinne nappuloiden joukkoon ja oikein puristelee vielä että nappikset saa kunnolla makua. Voi poijaat, että se on hyvää!