Moikkelis koikkelis kaverit

Nyt se joulu on kuulema ohi ja äiskä uhkaa heittää tuon puun pois meidän olkkarista. Olen siitä hieman surullinen, koska siitä on ollut minulle niin paljon iloa ja riemua. Sen alla on kiva maata ja yrittää saalistaa kaikkia killuttimia. Jos olen jonkun saanut, olen juoksuttanut sen nopeasti piiloon ettei äiskä huomaisi, mutta ilmeisesti sillä on silmät selässäkin, koska en ole oikein vielä onnistunut tehtävässäni.

Muutenkin olen huomannut, että tässä talossa on kaikki tavarat ihan väärissä paikoissa ja olen joutunut tekemään hurjasti töitä, että saisin ne omille paikoilleen. Kantelen niitä päivät pitkät vain huomatakseni, että jotenkin ne ovat taas menneet niihin alkuperäisiin paikkoihin. On vain aloitettava uudelleen tuo tavaroiden järjestely.

Jouluna sain ihania herkkuja ja paketteja. Oli vallan mukavaa saada sellainen huovutettu pallo jonka sisällä on jotain ihme rapinaa, en ole vielä saanut tutkittua sen sisustaa, mutta joku päivä kun minulla on enemmän aikaa tutkin kyllä mitä siellä on. Lisäksi sain sellaisen possun, joka röhkii ja on vielä kamalan iso. Vähänkös minua pelotti se ensin ja oikeastaan vieläkin ja siksi kantelenkin sitä piiloon.

Nyt meillä muuten on vain enää yksi sanomalehti kasa, on muuten ollut muistaminen etten pissaa väärään paikkaan. Harvemmin kyllä enää teen sitä täällä sisällä, mutta joskus leikin jälkeen tulee niin kiire ettei ehdi pihalle. Olen myös huomannut, että jos menen äiskän luo ja nousen sen polvia vasten puhisten, niin se vie mut heti ulos. voi että minulla on ollut hauskaa kun olen huijannut sitä vaikka kuinka monta kertaa ja päässyt ulos riehumaan.

Huomenna me lähdemme kylään ja olemme siellä kuulema ihan ensivuoteen asti, aika hurjaa vai mitä. Saa nähdä onko se kiva paikka, ainakin tunnen sen Henkan, Tonyn kaverin. Se oli meillä vähän aikaa sitten leikkimässä mun kanssa.

Taidan mennä ottamaan nyt pienet tirsat, sillä olen jo ehtinyt tehdä uusia sisustussuunnitelmia ja osan jo totetuttanutkin, katsotaan nyt onko äiskä niihin edes tyytyväinen.

2187403.jpg

Tässä me pelataan Tonyn kanssa ja äiskä oli sitä mieltä, että me ollaan taas sotkettu. Se ei tajua, että olkkarissa on juuri siksi niin kiva pelailla, kun kaikki on lähellä, ruoka, telkkari, karkit.. aikuiset ihmiset ei vain ymmärrä, ei voi mitään.. Vitsi kun mä olisin kans halunnut tuollaiset samanlaiset tossut, mutta en vain saanut. Onneksi mä saan lainata noita Tonyn tossuja, ne on sitte tosi ihanat.

2187395.jpg

Siis mitä, eiks tää ookaan mun pissipaperi???? Meinas nyt melkein sitten tulla vahinko...