Joo hei, mä oon kuullu kuinka meillä sipistään ja supistaan lomasta. Se on varmaan muka ylläri mulle, mutta toki mä oon kuullut ja vaistonnut että jotain kivaa on tekeillä. Minnehän me ollaan menossa. Tony ainakin kertoo koko ajan jostain vesiliukumäistä, mutta en mä oikein tiedä mitä ne on. Mutta tosi kivaa silti.

Tonylta katsokaas loppuu koulu ihan kohta ja kuulema heti melkein sen jälkeen me lähdetään. Toivottavasti ei mennä lentokoneella, koska mä en oikein pidä siitä. En ainakaan nousuista ja laskuista.

Äippä kirjoittelee jotain listoja koko ajan ja hymyilee haaveksivasti, mutta ei oikein kerro mulle mitään. No ei se mitään, minä jaksan kyllä odottaa.

Muistattehan kuinka mä oon kertonut etten oikein välitä niistä koiran nappuloista? Nyt äippä pakottaa minua syömään niitä joka käänteessä, kuulema kun lomalla joudun napostelee niitä enemmän. Ihme paikkaan me siis ollaan menossa jos siellä ei ole edes kunnon ruokaa.

 

1242883787_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Heti kun mä sain aamulla tällasen hyvän asennon, niin Tony tuli sanomaan että tää ois hänen paikka. Mutta mun mielestä jos tuo tyynyt sohvalle, niin ne ovat ihan varmasti mua varten.

1242883926_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten Tony meinasi hukkua sohvalla ja mun täytyi ruveta pelastushommiin...

1242884089_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Onneksi mä sitten löysin Tonyn ja pesin hänen naaman varmuuden vuoksi. Sitä mä vaan tajuu, että miksi ihmiset eksyy koko ajan noiden peittojensa kanssa. Mutta onneksi on meitä jotka osaavat etsiä ja pelastaa. Äippä olis tosi surullinen jos Tony häviäisi kokonaan peittojen sekaan eikä ikinä löytyisi.

Ja heti kun saan enemmän tietää siitä lomasta, niin mä tuun kertoo teille. Voi olla että mennään taas mummilaan tai sinne mökille jossa oli superkivaa. Jos me mennään sinne niin mä haen kyllä Mollan mukaan, mutta nyt mä lähden ulos. Moikka!