Siis mä en voi tajuta tätä juttua! Äippä ja Tony aikoo mennä ihan kahdestaan jonnekin kauas lentokoneella lomalle ja minut viedään pikkuserkku-Mollan luo Porvooseen siksi aikaa hoitoon!!!! Äippä muka sanoi, että menen sinne lomalle ja minulla on varmasti kivaa kun saan leikkiä Mollan kanssa koko ajan ja olla siellä isolla aidatulla takapihalla. No joo joo, mutta mun täytyy olla siellä ilman Äippää ja Tonya!!! Voitteks te uskoo????

Miten kukaan voi jättää minut koko viikoksi? Olen oikeesti alkanut epäillä ettei minusta välitetä. Muistattehan kun kerroin kuinka Äippä ei edes halua mun postikortteja joita yritän jättää sille tuohon rahin kulmaan? Eikös sekin kerro jo siitä, ettei se musta välitä?

Lisäksi mä en saa Äipän kenkiä enkä sen vaatteita, vaikka se tietää että mä rakastan niiden kuljettelua. Ja kun mä yritän nuolla Äipän naamaa, niin se siirtää mut aina sivuun. No tosin mä nuolisin sitä vaikka koko päivän kun siinä on sellaista hyvän tuoksuista rasvaa, se haisee ihan jollekin mansikalle tai jollekin muulle hyvälle. Varsinkin iltaisin. Miksi se siis laittaa ruokaa naamaansa jos sitä ei sitten kuitenkaan saa syödä?

Me mennään nyt lauantaina käymään siellä Porvoossa ja Molla varmaan nauraa mulle kun se on tiennyt tän jutun jo paljon ennen mua. Mä en tiedä oikein vielä mitä mieltä mä olen koko jutusta, mutta toisaalta kyllä mä sen tiedän että Mollan kanssa on hauskaa. Mutta se varmaan alkaa komentelee mua koska se on nainen.

Mä olen nimittäin tavannut lenkillä naiskoiria ja aina ne on mua komentelemassa vaikka mä oon  pitänyt huolen ettei mun kuono ole kovin märkä ja kylmä. Eräskin murisi mulle ja meinasi melko varmasti syödä minut. Mä en oo ennen tiennytkään että jotkut koirat ovat niin kaikkiruokaisia. Niille kelpaa mikä vaan, vaikka koira karvoineen.

Äippä sanoi myös että se antaa Mollan mammalle ohjeet kuinka mä voin Äipän loman aikana käydä kertomassa täällä kuulumisia ja Äippä voi sitten siellä jossain kaukana Tonyn kanssa lukea mitä mulle kuuluu ja mitä mä oon touhunnut.

1243572803_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tää on mun lempipaikka parvekkeella, tästä mä seurailen aina päivisin mitä maailmalla tapahtuu. Meillä on sellainen lasiparveke mistä näkee tosi hyvin.

1243573127_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Esimerkiks niinku sen, että naapurin raksatyömaalla on tällainen apupoika. Kovasti se tekee siellä hommia aina illat pitkät vaikka muut ovat jo lähteneet.

Sellaista tänne nyt sitten kuuluu. Paljon terveisiä Mamma Myylle ja muillekin sukulaisille. Ja tietysti kaikille kavereille. Toivottavasti teitä rakastetaan enemmän.