Jihuu!!! Katsokaa mitä mä ooon saanu!! Tällasen hienon jutskan!

Siis vitsi että mä olen vähän polleeta poikaa!!! Siis mä olen saanut tämän, tajusitteko nyt kaikki? Ja mä sain tämän yhdeltä tosi kivalta kokkikoiralta, nimittäin Apukokilta, joka on sellainen samanlainen kun mä, mutta se on kuitenkin niinkuin tota noin ensinnäkin tyttö ja ei hän muutenkaan ole yhtään samanlainen kuin mä. Paitsi että me ollaaan molemmat valkoisia, suurimman osan ajasta.  Mä en taida antaa tätä kellekkään, tää on vain mun, mun, mun.

No sitten, mä en oo koskaan kokenut niin älyhienoo viikonloppua kuin tuo viime viikonloppu kun oltiin siellä mökillä. Oli kuulkaa aikasen makeeta juosta jäällä ja olla kalakaverina pojolle. Mua olis niin kamalasti kiinnostanut että mitä ne kalat oikein on, mutta pojat sanoi etten mä saa hoppuilla vaan mun täytyy odottaa kiltisti ensi kesään. Ei kuulema ollut otollinen aika... mitähän ne oikein tarkotti...

Mutta on kivaa odotettavaa, mikähän se kesä sitten oikein on, vitsi kun tulee niin paljon uutta koko ajan. Sitten siellä mökillä oli sellainen kiva mies, joka opetti mua miten peiton alle voi mennä piiloon ja raapia sekä pureskella tiensä ulos sieltä. Yritin tehdä samaa sitten kotona ja äiskä ei tykännyt yhtään. Mä en jaksa ymmärtää kun se kiva mies vain nauroi kun mä tein samalla lailla siellä mökillä.

Ja sitten mä sain maistaa grillimakkaraa, voi poijaat mitä herkkua! Siis mä voisin elää pelkästään sillä, mutta taaskaan äiskä ei usko mua.  Niin joo. Äiskän piti niin muistaa ottaa kamera mukaan ja se touhotti sitä koko viikon ja kyllä se muistikin. Mutta sitten se oli jättänyt jonkun muistikortin tietsikkaan, eli se siitä sitten. Olis ollut niin paljon kuvattavaa. Onneksi mun kamu Henkka otti musta nää kuvat ja äiskä sanoi että siitä näkee kuinka mä alan olla kohta omani näköinen. Mitä sekin nyt muka tarkoittaa, ainahan mä oon ollu omani  näköinen...

 P.S Ja kivointa oli kun oltiin ulkona, niin ne ei nähneet missä mä olin koska mä pystyin maastoutumaan tosi hyvin Nauru.