Ääh, puuh puuh, kun mä olen hengästynyt. Arvatkaa mitä!!! Mä lähden ensiviikonloppuna mökille ja siellä saan olla koko ajan vapaana ja seikkailla. Jihuu!!! Siitä tulee taatusti hauskaa. En ole aikaisemmin siellä ollutkaan, mutta maltan tuskin odottaa perjantaita, äiskä sanoi että silloin me lähetään.

Viime lauantaina mä olin naapurissa hoidossa kun äippä oli jossain juhlissa. Mulla ei ollut yhtään ikävä, sillä mä käyn siellä kylässä muutenkin aika usein. Sitten kun äippä tuli illalla hakemaan, niin se naapurin täti sanoi ettei se anna mun mennä kotiin vaan haluu pitää mut ja arvatkaa mitä. ÄISKÄ VAIN NAUROI!!!

Vähänkös mä loukkaannuin. Kun tulin kotiin niin mä ihan huomaamatta suruissani EHKÄ tein matolle jotain, mutta en mä niinku silleen edes huomannut sitä......

Kyllä mua sitten hieman nolotti....

Mä menin sitten vähän piiloon häpeämään ja eipä todellakaan mennyt kauaa kun mä jo unohdin koko jutun....äiskä ei...