Minä en oikein ymmärrä, mitä nää ihmiset meuhkaa koko ajan. Äiskäkin on ollut koko ajan menossa ja valittaa, että on kiire kiire...

On kuulema tulossa joulu. Mitähän se on? Äipällä on kuulema töissä kova kiire, koska aikoo jäädä joululomalle. No sen minä tiedän, tuon loman. Se on sitten ihanaa, kun kaikki on kotona ja mä saan hyppiä ja pomppia sekä leikkiä koko ajan jonkun kaverin kanssa. Äippä kyllä välillä sanoo, että nyt riittää ja lähtee tekemään niitä omia outoja juttujaan, mutta ainakin välillä se makaa mun kanssa lattialla ja leikkii. Onneksi Tony ei kyllästy ihan noin äkkiä leikkimiseen.

Olen ollut usein siellä äipän töissä mukana, ei kai se taida ilman minua enää pärjätäkään. Kerran kun olin siellä, niin sinne tuli sellainen lehtikuvaaja ja ette muuten usko! Se otti minusta aivan hurjasti kuvia ja sitten se julkaistiin sellaisessa isossa lehdessä. Mä olin aika polleaa poikaa vaikka vähän pelottikin ne kaikki oudot ihmiset.

Kaikki menee muuten täällä ihan kivasti, mutta mun pitäis kuulema kohta mennä jonnekin rokotukseen! Äiskä kyllä sanoi, että se on ihan hyvä juttu, koska sen jälkeen mä pääsen lenkille. Tietääks kukaan mitä se tarkoittaa? Onko se sitä hyvää namskua, mitä mä saan joskus pienen palan?