2119793.jpg

Mun sängyssä majailee hirviö...

 

2119794.jpg

Mä yritän saada sen pois sieltä...

 

2119795.jpg

Äiti, tuu auttaa...

2119822.jpg

Okei, sitten mä kyllä tapan sen, Puren niskat poikki..

 

P.S Mä löysin aamulla sellaisen kivan mustan mötikän, joka roikkui langassa. Se oli tosi hassu ja mä sitten nakersin sen epähuomiossa irti. Äiti ei tykännyt. Se oli kuulema joku sellainen mikä laitetaan puhelimeen, että saatais lisää virtaa.... Musta se oli sen oma vika, mitä jätti sen lattialle, hö. Ja sitten mua torutaan.. mä en jaksa aina ymmärtää noita ihmisiä..

Esmes jos mä löydän hyvän paikan äiskän jalkojen vierestä kun se istuu jossain, niin heti kun mä saan pyöräytettyä itselleni sopivan asennon, niin eikös se taas lähde jonnekin. Ja uudestaan ja uudestaan. Miksi ihmiset ei voi vain olla yhdessä paikassa?