Heippa vaan kamut.

Jouduin muuten olee aivan sika paljon yksin eilen. Ensin äippä oli töissä ja sitten illalla se lähti Tonyn kanssa jonnekin juhlimaan. Kyllä mua otti oikeasti lerppakorvien väliin. Mutta aika kiva ylläri oli se, että sieltä toivat mukanaan yhden kivan ihmispojan mulle leikkikaveriksi.

mä oon vetänyt niitä molempia hiuksista ja roikkunut nilkoissa kiinni. Siis voihan vitsi miten hauskaa mulla on ollut. Sitten ne meni muka peittojen alle piiloon, hö, toki mä löysin ne heti sieltä ja purin varpaista oikein kunnolla. Pojat kiljuivat niin kovin, että jouduin haukahtamaan hillitäkseni niitä.

Aamulla aivan unenpöpperössa minut taas nostettiin pissille ja vasta sen jälkeen sain taas nukkua. Hohhoijaa kun mua väsytti. Aamulla kun äiskä meni tekemään aamupalaa mä kuulin ihan ihme ääneen. Sellaista käsittämätöntä korinaa, se meni vähän niinku krooh krooh. Vähänks mä säikähdin, että joku hirviö on syömässä niitä pieniä poikia ja mä syöksyin salamana pelastamaan ne. Ei tiedä mitä ois voinut sattua jos mä en sattunut juuri silloin paikalle. Sitä mä vähän ihmettelen ettei ne pojat olleet yhtään kiitollisia mulle.

Tänään äiskä lähtee kuulema taas juhlimaan. Onneksi noi pojat jää mun kaa. Joudun kohta ottaa äiskän puhuitteluun, ei kai kukaan saa joka päivä juhlia.

Nyt mä meen taas, joten VUH kaikille ja pidetään hauskaa!