On muuten ollut tosi outoa. Äippä on juoskennellut sinne tänne koko ajan ja juuri tietenkin kun olen ollut siinä uskossa että tähän parkkeerataan vähän pitemmäksi aikaa ja olen juuri löytänyt hyvän asennon, niin eikös taas pidä lähteä seuraamaan, että minne se äiskä nyt menee. Ei siis hetkeäkään paikallaan, huh huh. On kuulkaa ollut tosi rankkaa.

Sitten meille kannettiin sisälle puu, ilmeisesti ihan sitä varten, että voin harjuutella tuota jalan nostamista. Outoa vain, että kaikki minun leluni ripustettiin siihen puuhun. Äiskä kyllä muka sanoi ettei ne ole minun, mutta eikös kaikki riippuvat ja roikkuvat kuulu koiralle? No niin, sitä minäkin. kävin ihan varmuuden vuoksi kakalla siellä puun alla, oli tosi hieno ja suojaisa paikka. Ehkäpä se onkin ihan sitä varten tänne tuotu.

Nyt täytyy vielä mennä ulkoilemaan ennenkuin meille tulee ... siis toi... sellanen... No en mä oikein tiedä, mutta tuo kuulema tullessaan minulle jonkun lahjan, eiks oo aika hienoa..

2171145.jpg

KOIRAMAISTA JOULUA TEILLE KAIKILLE KAMUILLE!!!

Ja tietenkin omalle emolle Mamma-Myylle hirmuisesti jouluhaleja kuten  myös kaikille siellä oleville! No nyt alkaa vähän väsyttää... hohhoijaa...

2171678.jpg