2071827.jpg

Terve

Mä olen Vinski. Koko nimeni on Vinski Vilbert von Hepulipepuli. Olen pieni Coton de Tulear poika ja nyt olen asustellut täällä Nilsiän lähellä. Mutta. Kuulin juuri, että mä muutan kohta ihan Helsinkiin asti. Kyllä nyt vähän jänskättää.

Mun omassa tulevassa kodissani siellä Helsingissä on kuulema 10-vuotias poika, joka rakastaa koiria ja kaikkia muitakin eläimiä. Sitten siellä on mun uusi äiti, joka on aivan koiruushöpö. Maltan tuskin odottaa kunnes hän tulee mua hakemaan, mä pääsen jopa lentokoneeseenkin. Mitäs siitä sanotte!

Kuulin, että mulle on ostettu uusi hihna ja pentupanta sekä sellainen kantokassi, missä mä voin matkustaa siellä lentsikassa. Onneksi mä saan olla mun uuden äiskän kanssa vierekkäin, muuten mua saattaisi alkaa pelottamaan.

Nyt mä meen taas, joten moro.